Қызметтік міндеттер
Қызметтік міндеттер
Мектеп директорының міндеттері:
Мектептің барлық жұмысына басшылық жасауға;
Оқу тәрбие жұмысының ұйымдастырылуына және оның сапасына:
Оқушылардың денсаулығын күшейту және оның өміріне;
Мектептің шаруашылық қаржылық мәселесіне жауапты;
Педагог кадрлардың біліктілігін көтеру үшін қолайлы жағдай жасауға; Журналдарды тексеру 9, 11 кластар
Пәндердің оқыту деңгейіне;
Мемлекттік білім стандартының орындалуына ;
Оқушылардың білім, білік дағдыларын бақылаудың обективтілік бақылауды жүзеге асыруға;
Оқушылардың өзін-өзі басқаруының жұмысын нығайтуға;
Оқушылардың кәсіби бағдарлануы бойынша жұмысты ұйымдастыруға;
Еңбек заңдылығына және мектеп жұмысына сәйкес мектеп қызметкерлерінің міндеттерінің шеңберін белгілеуге;
Ата-анамен, жұртшылық, демеушілермен жұмысты ұйымдастыруға;
мектептің психологиялық ахуалын жақсартуға;
Еңбек тәртібінің санитарлық-гигиеналық режімінің сақталуына, еңбекті қорғау және техникалық қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қамтамасыз етуге;
Білім беруді басқару органдарының алдында есеп беруге;
Ата-ана, жұртшылық, қоғам ұйымдар алдында білім беру өкілі ретінде болуға;
Тікелей басшылықты жүзеге асыра отырып, алқалық әдістерді қолдануға;
Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамтуға;
Сыныптарды жақсартуға;
Мамандарды таңдау және қабылдауға;
Мектеп қызметкерлеріне еңбек етуіне қолайлы жағдай жасауға;
Жалпы мектептік жылдық жоспарын жасауға міндетті.
Мектеп директорының ОТI жөніндегі орынбасары ................................... міндеттері:
Тарификацияны жасауға; Журнал тексеру 5-9 класс;
Мұғалімдер кезекшілігін жасауға; Сабақ жоспарын аптасына бір рет тексеруге;
Еңбек нормаларының сақталуына;
Финанстік –құжаттарды заңға сай жүргізуге,заңға қайшылық болған кезде қылмыстық жауапкершілікке тартылуға;
Мектепте оқу- тәрбие процесін дұрыс ұйымдастыруға;
Оқыту сапасына және оқушылар біліміне жауапты;
Оқушылар үлгеріміне; Оқу-тәрбие процесі бойынша есеп беруге;
Мұғалімдер кезекшілігін бақылауға;
Мектептің ішкі ережесінің сақталуына жауапты;
Ағымдық және келешектік жоспар жасауға;
Емтиханды дайындау, ҰБТ-ке 11кластарды даярлауға міндетті;
Мектепішілік бақылауды өз мәнінде жүргізуге;
Білім туралы заңның орындалуын бақылауға; Үлгермеуші оқушымен жұмыс;
Мөлтек ауданмен жұмыс;
Аптасына 4 сабаққа қатысуға;/ 3 сабақ +1 сабақтан тыс іс-шара /
Тікелей оқушыларды тасымалдауға жауапты;
Педкеңес материалдарын дайындауға;
Оқу -тәрбие орынбасары кеңесі жұмысына жауапты;
Мұғалімдерге пән бойынша білім сапасы мониторингін жасауға /жеке картотека т.б /
Сабақта пән мұғалімдерінің техника қауіпсіздігін сақтауына жауап береді;
Мұғалімдерге пән бойынша білім сапа-ң мониторингін жасауға /жеке картотека т.б /
Оқушыларды жалпылама оқуға тарту бойынша жұмысқа басшылық;
Мектеп директорының ОТI жөніндегі орынбасары ............................ міндеттері:
Тарификацияны жасауға, Журнал тексеру 1-4 класс
Мектепте оқу- тәрбие процесін дұрыс ұйымдастыруға;
Оқу бағдарламасының орындалуына;
Оқыту сапасына және оқушылар біліміне жауапты;
Ағымдық және келешектік жоспар жасауға;
Мектептің ішкі ережесінің сақталуына жауапты; Мектепте сеть жасауға; Класты комплектілеуге;
Мектепішілік бақылауды өз мәнінде жүргізуге ;
Оқу жоспары бағдарламалар бойынша мұғалімдер жұмысын реттеуге;
Факультатив сабақтарының жүргізілу барысына;
Мұғалімдердің апталық жүктемесін жасауға;
Ауырған немесе басқа жағдайда мұғалімдерді ауыстыру;
Оқушыларды жалпылама оқуға тарту бойынша жұмысқа басшылық;
Сабақта пән мұғалімдерінің техника қауіпсіздігін сақтауына жауап береді;
Табель жасауға ;Мектеп директорын ауыстыруға;
Педкеңес материалдарын дайындауға;
Факультатив сабақтарының жүргізілу барысына;
Қазақ тілі пәндеріне,психологиялық микроклиматты сақтауға;
Сынақ жұмыстарының өтілуіне/тест,бақылау,шығарма,диктант,практикалық сабақ,лабараториялық жұмыс т,б/
Аптасына 8 сабаққа қатысуға;/6 сабақ+2сабақтан тыс іс –шара/
Мұғалімдерге пән бойынша білім сапасы мониторингін жасауға /жеке картотека т,б/
Мамандармен жұмыс /қамтамасыз ету т,б/
Журналдарды тексеруге 0-5 кластар бойынша
Мұғалімдердің сабақ жоспарын тексеру 0-4 кл б/ша
Мектептің ішкі ережесінің сақталуына жауапты
психологиялық микроклиматты сақтауға;
Директордың әдістемелік – инновациялық ісі жөніндегі орынбасары .............................. міндеттері;
Мұғалімдердің оқу- жоспарының әдістемелік жағынан дұрыстығына;
Сабақ жоспарының әдістемелік талапқа сай жазылуына;
Пән бірлестіктерінің әдістемелік жұмысына;
Жаңа білімділік технологиялар бойынша білім сапасына жауапты;
Класс кабинеттерінің пән бойынша әдістемелік безендірілуіне;
ОПТ зерттеу, үйрену, жалпылау, тарату жұмысына;
Жас мамандармен жұмысқа;
Жаңа келген мамандармен жұмысқа;
Әдістемелік іс-шараларға /семинар, конкурс, консилиум, дөңгелек стол т,б/
Педагогикалық кадрларды аттестатциялауға;
Курстан өту жұмысына;
Мұғалімдердің өзіндік білім көтеру жұмысына;
Дарын, кіші ғылыми академия, Ақбота жұмысына;
Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдермен жұмысқа;
Әдістемелік кеңес жұмысына; Тамыз маслихатымен жұмыс;
Жаңа пед, технологияларды енгізуге;
Мұғалімнің шығармашылықпен және кәсіби өсуінің мониторингін жүргізуге;
Педагогтарды алдыңғы қатарлы жетістіктермен таныстыруға;
Педагогика ғылымындағы озық педагогикалық шығармалар мен еңбектермен мұғалімдерді таныстыруға;
Мұғалімді ғылыми-зерттеу жұмысына тәрбиелеуге;
Педкеңеске, әдістемелік кеңеске материал дайындау;
Мұғалімдерге инновациялық жұмысты жоспарлау және оған басшылық жасауға;
Ұжымның ғылыми -әдістемелік жұмысына анализ, мониторинг жасау;
Жаңа инновациялық технология материалдары бойынша мектепте жалпы лаборатория жасауға;
Ағымдық, кешендік т, б, жоспар жасауға;
Аптасына 8 сабаққа қатысуға;
Мектепішілік бақылауға басшылық жасауға;
Жыл мұғалімі конкурсын өткізуге;
Мамандарды сараптау, қабылдау жұмысына;
Мұғалімдердің апталық жүктемесін бөлуге;
Политехникалық пәндер кураторы;
Психологиялық микроклиматты сақтауға;
Ата-ана комитетінің жұмысы;
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ............................. міндеттері:
оқушылармен сабақтан тыс жұмыстар жүйесін жасауға;
сынып жетекшілерінің жұмысына басшылық жасауға;
мектептегі тәрбиелік іс-шараларға;
сабақтарға қатыса отырып, олардың бейімділіктері мен қызығушылықтарын анықтауға; анализ жасау
мектептегі мерекелік спорттық іс-шаралар өткізуге
деванттық мінез- құлықты балаларды есепке алу, олармен тиісті жұмыс жасауға;
Қиын оқушылармен жұмыс жасауға, ОДН қызметкерлерімен бірлесіп жұмыс жасау;