2014-2017 оқу жылындағы мектептегі психологиялық қызметі
2014-2017 оқу жылындағы мектептегі психологиялық қызметі
Мектептегі психологиялық қызмет-әрбір баланың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына әсер ететін жағдайлармен қамтамасыз ету негізі мақсат болып табылатын білім беру жүйесіндегі арнайы сала.
Мектептің психологиялық қызметінің келесі мәселесі: «Психологиялық білім беру жолы арқылы үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру және өзін-өзі тану, өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту»
Психологиялық қызметтің мақсаты: Тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың психологиялық саулығына ықпал ету, жеке тұлға қызығушылығын арттыру және оның дамуындағы әр түрлі қиыншылықтарды түзету.
Міндеттері: Жеке тұлғаның ой өрісі мен біліктілігі,логикалық ойлау,сөйлеу диапозонының дұрыс дамуымен қалыптасуына,өзін- өзі жетілдірудің қажеттіліктердің толықтай ашылуына көмектесу.
1.Мұғалімдер ұжымында психологиялық ахуалды қалыптастыру.
2.Ата аналар үшін психологиялық сауаттандыру, оларды қалыптастыру.
Психологиялық жұмыс бағыттары:
Психологиялық ақпараттандыру оқушылардың, ата-аналардың және мұғалімдердің өзінің тұлғалық дамуы үшін психологиялық білімді қажетсінуін қалыптастыру.Психопрофилактика оқушыларда кері бейімделу пайда болуын ескерту. Тәрбиелеу,оқыту және дамыту мәселелерінде ұстаздар мен ата аналарға көмек ретінде нақты кеңестерді дайындау. Психодиагностика оқушыларды,ата аналарды және ұстаздарды терең психологиялық зерттеу.Түзету ағарту жұмыстары жеке тұлғаның қандай да бір жақтарын оқушылардың қабілетін әрі қарай дамытуға арналған бағдарламалар жасап шығару және берілген кеңестердің жүзеге асуын қадағалау.Психологиялық кеңес беру психологиялық кеңес беру арқылы тәрбиелеу,даму және оқу сұрақтарында оқушыларға ата аналар мен ұстаздарға көмек беру. Психологиялық жұмыстың 5 бағытын ұстана отырып оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары құрылып,бекітілді.Жоспар бойынша жыл бойы жұмыс жасалынды.
2014-2015 оқу жылында 574 оқушы білім алды. Оның ішінде аз қамтылған- 97 отбасы. Олар: қамқоршылықта- 3 оқушы, жартылай жетім- 24 оқушы, көп балалы- 34, мүмкіндігі шектеулі- 5 оқушы, оның үшеуі үйден оқытылды.
Мектепалды даярлық тобымен жүргізілетін психологтың жұмыс жоспары бекітілді. МАД тобында жалпы 53 бала тізімге тіркелді. МАД тобымен оқушылардың мектепке психологиялық даярлығын зерттеу мақсатында «Керн-Йерасек» тесті алынды.
2014-2015 оқу жылы басында үйден оқитын үш оқушы болды.«Алакөл ауданы № 4 облыстық психологиялық- медициналық-педагогтік консультациясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қорытындысы 13.05.2015 ж. № 411 бұйрығымен 10 сынып оқушысы Мырзағали Азамат, 10.01.2013 ж. №13 бұйрығымен 4 сынып оқушысы Мырзаханов Айсұлтан, 21.08.2014 ж.№ 499 бұйрығымен 1 сынып оқушысы Донецкая Ирина үйден оқытуды ұйымдастыру туралы бұйрығына сәйкес мектеп психолог маманы мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып жылдық жоспарын құрып бекітті. Жұмыс жоспарын басшылыққа ала отырып психологиялық қызметтің бағыттарына сай іс-шаралар атқарылды.
№ | Оқушының аты-жөні | Темперамент типі | Бағдарламасы | Диагнозы |
1 | Мырзағалиев Азамат | меланхолик | Жалпы мектеп бағдарламасы | Состояние после удаления С-М грыжи ослажненная гидрацифальни нижний спастический поралич с нарушением функций ходьбы и тазовых органов.Эпилепсия симптомотическая , мультиформная |
2 | Мырзаханов Айсұлтан | меланхолик | Жалпыға бірдей білім беру бағдарламасы | Бронхиальная астма средне-тяжелое течение. ДН I ст, с частными приступами . |
3 | Донецкая Ирина | меланхолик | Көмекші мектеп бағдарламасының екінші үлгісі | Умеренная умственная отсталость с нарушением поведения F – 71.8 |
2015 оқу жылында алғаш рет мектебімізде ТДС сыныбы ашылды.Ол сыныпта 5 оқушы бар. «Алакөл ауданы № 4 облыстық психологиялық- медициналық-педагогтік консультациясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қорытындысы 28.08.2015 ж. № 645 бұйрығымен Арыстанбек Арын, 29.03.2016ж. № 83 бұйрығымен Аязбеков Аділет, 29.03.2016ж. № 81 бұйрығымен Ахметсапа Дастан, 29.03.2016ж. № 85 бұйрығымен Көмекбай Қадырбек, 19.03.2015ж. № 126 бұйрығымен Серикбаев Жалғас, 02.04.2015ж. № 161 бұйрығымен Жумагелді Алмат, 13.03.2015ж. № 100 бұйрығымен Елшібай Бақытбек, 03.09.2015ж. № 675 бұйрығымен Ибрагим Диана. Жас ерекшеліктері әр түрлі.ОПМК қорытындысы бойынша бұл оқушылар назардан қалмай үнемі психолог пен дефектологтың бақылауында болды.Мамыр айында ОПМК дәрігерлерінің тексеру қорытындысы бойынша ата-ана келісімімен Серикбаев Ж. өз сыныбына,яғни жалпы мектеп бағдарламасы бойынша оқуға анықтама алды.Қалған 4 оқушы түзету дамыту сыныбында тағы бір жылға қалдырылды.
№ | Оқушының аты-жөні | Туған жылы | Темперамент типі | Бағдарламасы | Диагнозы | Сыныбы |
1 | Арыстанбек Арын | 26.03.2009 | меланхолик | ТДС-да ПДТ бағдарламасымен | РОС головного мозга ЗПР церебрально-органического генеза с аутическим синдром ОНР I ур. | 1 |
2 | Ибрагим Диана Санатқызы | 23.02.2009 | меланхолик | Психикасы дамуы тежелген балаларға арналған бағдарламамен ТДС | ЗПР церебр. орг. Генеза ОНР I ур. | 1 |
3 | Ахметсапа Дастан | 06.03.2007 | холерик | Жалпы мектеп бағдарламасымен ТДС | ЗПР кон.ген. ОНР III ур. | 3 |
4 | Аязбеков Аділет | 29.12.2005 | холерик | Жалпы мектеп бағдарламасымен ТДС | ЗПР кон.ген. ОНР III ур. | 3 |
5 | Елишбай Бахытбек | 05.01.2005 | меланхолик | Психикасы дамуы тежелген балаларға арналған бағдарламамен ТДС | ЗПР церебр. орган. генеза | 3 |
6 | Көмекбай Қадырбек | 29.10.2005 | меланхолик | Психикасы дамуы тежелген балаларға арналған бағдарламамен | ЗПР церебрально-органического геннеза | 5 |
7 | Серикбаев Жалғас | 20.09.2005 | холерик | Жалпы мектеп бағдарламасымен |
| 5 |
8 | Жумагелді Алмат | 16.07.2015 | холерик | Психикасы дамуы тежелген балаларға арналған бағдарламамен | Легкая ЗПР психогенного генеза | 5 |