28
май
2024
Жазғы мектеп 2024 жыл 28.05.2024 ж
Жазғы мектепті ұйымдастыру:
Мақсаты: оқыту сапасын арттыру, білім алушылардың, оның ішінде үлгерімі төмен білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың
орнын толтыру .
Жұмыс мерзімі: 2024 жылғы 27 мамырдан 31 мамырға дейін 2024 жылғы 26-30 тамыз аралығында.
Ұйымның ерекшеліктері:
1-8, 10 сынып оқушылары үшін
Өтініштер негізінде ата-аналармен / заңды өкілдермен келісім бойынша коронавирус пандемиясынан кейін ұйымдастырылған жазғы мектептердің тәжірибесі бойынша жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы оқу пәндері бойынша.
Білім алушылардың сұраныстары мен қажеттіліктерін ескере отырып, сараланған, жеке тәсілдер, санитарлық-эпидемиологиялық жағдайлар мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету.
Сабақ кестесін жасау:
Бастауыш сыныптардағы климаттық жағдайларды ескере отырып, қазақ тілі бойынша аралық емтихан тапсыру кестесін ескере отырып, сабақтар 30 минуттан, 5 сыныптан 40 минутқа дейін; күніне 5 сабақтан артық емес. Ауысым бойынша білім алушылардың санын, оқу пәндерін және жеке консультацияларды анықтау.
Мақсаты: оқыту сапасын арттыру, білім алушылардың, оның ішінде үлгерімі төмен білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың
орнын толтыру .
Жұмыс мерзімі: 2024 жылғы 27 мамырдан 31 мамырға дейін 2024 жылғы 26-30 тамыз аралығында.
Ұйымның ерекшеліктері:
1-8, 10 сынып оқушылары үшін
Өтініштер негізінде ата-аналармен / заңды өкілдермен келісім бойынша коронавирус пандемиясынан кейін ұйымдастырылған жазғы мектептердің тәжірибесі бойынша жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы оқу пәндері бойынша.
Білім алушылардың сұраныстары мен қажеттіліктерін ескере отырып, сараланған, жеке тәсілдер, санитарлық-эпидемиологиялық жағдайлар мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету.
Сабақ кестесін жасау:
Бастауыш сыныптардағы климаттық жағдайларды ескере отырып, қазақ тілі бойынша аралық емтихан тапсыру кестесін ескере отырып, сабақтар 30 минуттан, 5 сыныптан 40 минутқа дейін; күніне 5 сабақтан артық емес. Ауысым бойынша білім алушылардың санын, оқу пәндерін және жеке консультацияларды анықтау.